Glwa: Resurgence of the Ocean-Going Canoe Ingyenes streaming yesmovies gostream PutLocker Online Now Ian Mauro

Glwa: Resurgence of the Ocean-Going Canoe yesmovies gostream PutLocker Online Now Ian Mauro

 

 

2017 Glwa: Resurgence of the Ocean-Going Canoe

 

Összegzés: „Glwa: Az óceánjáró kenu feltámadása” egy film, amely a törzsi kenu utazások történetét meséli el - egy évtizedes összejövetelen a Csendes-óceán partján -, különös tekintettel a Heiltsuk nemzet és ifjúság szempontjából, akik az egyenlőtlenség felé fordulnak, Washingtonban. Az utazás során a heiltsuki fiatalok kapcsolatba lépnek más nemzetekkel és az óceán környezetével, mindeközben fejlesztik a bizalmat, a büszkeség érzetét és mélyen megértik, mit jelent az őslakos kultúrájuk újjáélesztése.

Dokumentumfilm

2017

Ország: Kanada

Fantasztikus. Örültem, hogy működött. Film én és a mentális egészségem HD 1080p Pirate Bay Küldtek egy sor led lámpát. Rengeteg halászfelszerelést kell tennem a teherautómban, nincs hely tartalékra. https://seesaawiki.jp/sakuetsu/d/[tv]%20Le%20R%26%23234%3bve%20de%20Nikolay%201080p

Nagyon inspiráltam ... megpróbálom ezt egy 80 dolláros hegesztővel és egy összecsukható pótkocsival. Szeretném megtartani a lehajtható részt ezen a héten. Nem tudom ennél többet igazolni, mivel hajlamosak vagyok olyan dolgokra világítani, amiket hegesztem, köszönöm a jóságnak. A Harbour Freight olcsó pótkocsikat árul. Nagyszerű videó, volt egy nagybátyám, aki elkészítené a saját szerszámait, mire szüksége van a munkákhoz (fekete tetők, parkolók). Ez a videó visszahozta az emlékeket arról, hogy a nyáromban dolgoztam vele. Glwa: Az óceánjáró kenu újjáéledése Ingyenes streaming interneten. Ha vágja a pvc-t, ahol a pótkocsi összehajlik, akkor a pótkocsi továbbra is képes lesz-e összehajtani? Gondolkodni fog ezek egyikére, és összecsukja, hogy tárolja a garázsban. Nem vagyok biztos abban, hogy összecsukódna-e a pvc-ágyakkal.

Glwa: az óceánjáró kenu újjáéledése. Néhány megjegyzés tőlem: Van még két pótkocsijunk, így építettem ezt a pótkocsit azzal a szándékkal, hogy kajak köré vonulhassam. Ezzel az árbocomat véglegesen rögzítik a pótkocsihoz, de egy másik lehetőség, amelyet fontolóra kell venni, ha ezt építesz, az az árbocrész eltávolíthatóvá tétele, így a pótkocsit szokásos vontatóhajóként használhatja más célokra is. 240-et költöttem a pótkocsira, majd további 235-et acélra, fara és festékre. Tehát a projekt teljes költsége 475 volt. Eredetileg a teljes pótkocsit a semmiből építettem, bár egy tengely vásárlása rugókkal, tartókkal és gumiabroncsokkal 400 dollárba kerülne, míg ez a nagyfrekvenciájú pótkocsi 240-re kerül, és mindent tartalmaz, beleértve a lámpákat is. PS: Ne felejtsd el a 20% -os kedvezményt. Ez a pótkocsi valóban képes felére hajtani, de nem kell becsukni, és módosítva megöltem ezt a funkciót.

Szép épít és hegeszti áprilisát. Seesaawiki.jp/nochiten / d/ MUiNoii8IMvv8XJkNoe. Nem látott árképzést a weboldalon, és nem látta az emeletes táblákat sem. Személyes kiegészítés voltak. https://diecaxelsforsurf.home.blog/2019/08/02/pregled-zagros-prosim-pomagajte-depozitfile-cinema/ https://seesaawiki.jp/yuenmo/d/What%20Remains%20extens%26%23227%3bo%20x264%20thepiratebay%20Brasil%20tvos%20(iphone) Milyen típusú járművel vonszolod? Egy kis malone utánfutóval végeztem el, mert szedánnal használom, és ezek a kikötői szállítmányok annyira nehézek.

A Walmart rendelkezik néhány öntartó racsnis pánttal, amelyeket reesei körülbelül 20-ig 2-re és 6 'hosszúak. a te tökéletes erre az alkalmazásra. A teherautóm Yak állványán használom őket. Ne felejtse el megőrizni minden bevételt és cuccot ehhez a pótkocsihoz, valamint azt, hogy mennyi időbe telt az összes munka. Ez akkor lesz fontos, ha valaha biztosítási igényt kell benyújtania a pótkocsira. Továbbá, mivel valaki a biztosítótársaságok utánfutóit értékelte, biztos lehetsz benne, hogy ha valaha biztosítási igényt kell benyújtania rá, akkor lesz valaki, aki igazán nem kedvel téged (az egyedi pótkocsik értékelése még nehezebb. Bizonyára védőszemüveget használt egy ponton. A vörös hajúaknak mindig teljes maszkot kell viselniük, mert a hegesztők ilyen könnyen égnek. De aranyos! Szép munka áprilisban.

seesaawiki.jp/pitsuriso/d/official.Teste.di.Casting.torrent.cinema.avi. Feltételezem, hogy a pótkocsival nem találkoztál földelési problémákkal az összes hozzáadott további fém miatt. Végül azt kellett, hogy külön földelő vezetékeket kell vezetnem az egyes lámpákhoz, mert még nem hegesztettem a keretet. Nagyszerű videó, tartsd fenn a jó munkát. Most kaptam egy pótkocsit. Gondolod, hogy ha minden alkalommal kenje meg az agyakat, az rendben lesz. Glwa: az óceánjáró kenu szabad stream TV-jének újjáéledése. Szép, thxs 4 megosztás. Drofrestninmysq.blogg.se/2019/august/x264-file-watch-dokimante-ellen-all odds-POU-tv-56.html

A FENNTARTÁS JOGA ÁPRILIS. Nem vagyok hegesztő, de ezek a hegesztések jobban néznek ki, mint amit meg tudnék tenni.

 

 

 

Kommentera här: